robotik kodloma ve stem
Robotlar her zaman çocukların ilgisini çeken oyuncaklardır. Robotların bu çekiciliğinden yararlanarak, dijital dünyanın büyüsüne kapılarak bilgisayar tutkunu olan çocuklarımızı robotik kodlama eğitimleri sayesinde teknolojiyi üreten bireylere çevirebiliriz.
satranç
Satranç, hem eğlenceli hem de müthiş zeka geliştirici bir oyundur. Özellikle analitik düşünmeyi geliştirme konusunda satrançtan daha etkili bir oyun olmadığı bilinmektedir. Analitik düşünme, bir problemin çözümü için gerekli olan bilgileri ayrı ayrı değerlendirerek, yani sistematik düşünerek sonuca ulaşmaktır.
müzik – orff schulwerk
Müzik dersinde uyguladığımız yöntem Orff Schulwerk öğretisidir. Bu öğreti tamamen çocuğun ihtiyaçlarına yöneliktir. Müzikten yola çıkarak bedene hareket vermek, soyutluğu ortadan kaldırmakta ve çocuğun iç dünyasını dışa vurmaktadır.
drama
İşte Yaratıcı Dramayı açıklayacak en güzel iki kelime. Çocuklar oyunla büyüyor, oyunla kendini gerçekleştiriyor, oyunla eğleniyor. Yaratıcı Drama çalışmalarında da oyunla kurgulanmış bir süreç izlenir.
bale
Bale eğitimi ile çocuklarımızın müzik eşliğinde dans ederek ruhsal, bedensel ve sosyal gelişimleri desteklenmekte, estetiği, düzeni, zarafeti, sevgiyi, paylaşmayı öğrenmeleri hedeflenmektedir.
beden eğitimi
Okul öncesi dönemi, gelişim ve temel hareket becerilerinin kazanılmasında oldukça kritik ve önemli bir dönem olarak bilinmektedir. Temel hareket becerilerinin kazanılmasında büyüme ve gelişmenin etkisi kadar hareketlerin dengeli biçimde geliştirilmesi önemlidir.
yoga
Yoga kelimesi Hindistan’ın eski dili Sanskritce’de “bütünleşme” demektir. Akıl, beden ve ruhun bütünleşmesiyle meydana geldiğini düşünebiliriz. Çocuk Yogası ise Klasik Yoga duruşlarının çocuklar için uygun bir hale dönüştürülerek uygulandığı; eğlence, disiplin, kendine güven ve sorumluluk duygusuyla birleştiği, bireysel ve eşli egzersizlerden oluşan hareketler bütünüdür.
yabancı dil
Okul öncesi dönemde yabancı dille ilgili asıl amaç dünya üzerindeki farklılıklara dikkat çekmek ve çocuklarımızın bu farklılıklara anlayışlı, saygılı, hoşgörülü yaklaşımlarını sağlamak ve yabancı dile yönelik farkındalık kazandırmaktır.